Zoekresultaten  1-5 van de 5 resultaten

Door u gekozen filters

Documentsoort: Rapportverwijder
Thema: Bodemverwijder
Thema: Ziekten en behandelingenverwijder
Thema: Waterverwijder
Organisatie: Ministerie van Algemene Zakenverwijder
  • Bescherming Nationale Grondwater Reserves

    Rapport over hoe Nationale Grondwater Reserves (NGR’s) beschermd kunnen worden. NGR’s zijn gebieden met diep gelegen, zeer oude en schone grondwatervoorraden, die eeuwenlang goed bewaard zijn gebleven. Deze voorraden zijn waardevol als natuurlijk kapitaal en kunnen worden ingezet voor de drinkwatervoorziening als ontwikkelingen in de verre toekomst daartoe aanleiding geven.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Gebruikservaring CoronaMelder

    Onderzoek naar de ervaringen van gebruikers (testers) van de app CoronaMelder. De app wordt door het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) ontwikkeld om de gemeentelijke gezondheidsdiensten te helpen bij het in kaart brengen van de besmettingen met het coronavirus.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Investeren in herstel en groei van het mkb

    Rapport over herstel en groei van het midden- en kleinbedrijf (mkb). Het rapport gaat in op de gevolgen van en mogelijke oplossingen na de economische crisis als gevolg van de uitbraak van het coronavirus. 

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Gebruikservaring CoronaMelder (testregio Twente)

    Onderzoek naar de ervaringen van gebruikers van de app CoronaMelder in de testregio Twente. De app wordt door het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) ontwikkeld om de gemeentelijke gezondheidsdiensten te helpen bij het in kaart brengen van de besmettingen met het coronavirus.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Vertraging in de leergroei in het basisonderwijs na anderhalf jaar COVID-19-crisis

    Rapport over de leergroei van leerlingen in het primair onderwijs (PO) naar aanleiding van de 2 schoolsluitingen ten gevolge van de COVID-19-pandemie. Het geeft een beeld van de ontwikkeling in de leergroei in vaardigheidsscores op de domeinen: begrijpend lezen, spelling, en rekenen-wiskunde. 

    Bekijk document gepubliceerd op