Zoekresultaten 1-10 van de 10.215 resultaten
-
Lijst van vragen over de selectie in het hbo en wo (Kamerstuk 31288-1103)
Bekijk document gepubliceerd op
- Open.overheid.nl (gepubliceerd op 17-03-2024 | PDF)
-
36136, nr. 12 - Wijziging van de Wet op het hoger onderwijs en wetenschappelijk onderzoek houdende de verankering van eenheden van leeruitkomsten in die wet (Wet leeruitkomsten hoger onderwijs)
Wijziging van de Wet op het hoger onderwijs en wetenschappelijk onderzoek houdende de verankering van eenheden van leeruitkomsten in die wet (Wet leeruitkomsten hoger onderwijs); Amendement; Subamendement van het lid Hertzberger over een aanvulling op het amendement Krul (stuk nr. 11) met betrekking tot de propedeutische fase
Bekijk document gepubliceerd op
- Open.overheid.nl (gepubliceerd op 13-03-2024 | PDF)
-
31293, nr. 725 - Primair Onderwijs
Primair Onderwijs; Brief regering; Landelijk Rapport Lokale Educatieve Agenda voor en vroegschoolse educatie
Bekijk document gepubliceerd op
- Open.overheid.nl (gepubliceerd op 12-03-2024 | PDF)
-
31288, nr. 1108 - Hoger Onderwijs-, Onderzoek- en Wetenschapsbeleid
Hoger Onderwijs-, Onderzoek- en Wetenschapsbeleid; Brief regering; Voortgang aanpak kennisveiligheid in hoger onderwijs en wetenschap
Bekijk document gepubliceerd op
- Open.overheid.nl (gepubliceerd op 12-03-2024 | PDF)
-
36136, nr. 22 - Wijziging van de Wet op het hoger onderwijs en wetenschappelijk onderzoek houdende de verankering van eenheden van leeruitkomsten in die wet (Wet leeruitkomsten hoger onderwijs)
Wijziging van de Wet op het hoger onderwijs en wetenschappelijk onderzoek houdende de verankering van eenheden van leeruitkomsten in die wet (Wet leeruitkomsten hoger onderwijs); Brief regering; Reactie op het amendement van de leden Beckerman en Stultiens over een extra evaluatiemoment na 2 jaar (Kamerstuk 36136-19) en het gewijzigd amendement van het lid Hertzberger over het behouden van de propedeutische fase voor voltijdopleidingen in het hoger beroepsonderwijs (Kamerstuk 36136-20)
Bekijk document gepubliceerd op
- Open.overheid.nl (gepubliceerd op 12-03-2024 | PDF)
-
31293;31289, nr. 724 - Primair Onderwijs
Primair Onderwijs; Verslag van een schriftelijk overleg; Verslag schriftelijk overleg over o.a. voortgang versterking toezicht in het funderend onderwijs (Kamerstuk 31293-707)
Bekijk document gepubliceerd op
- Open.overheid.nl (gepubliceerd op 12-03-2024 | PDF)
-
Antwoord op vragen van het lid Ceder over het bericht 'Verbijstering over sluiting van het Auris College in Goes: 'Onze kinderen verzuipen op de reguliere school''
Bekijk document gepubliceerd op
- Open.overheid.nl (gepubliceerd op 12-03-2024 | PDF)
-
31293, nr. 723 - Primair Onderwijs
Primair Onderwijs; Brief regering; Reactie op verzoek commissie over de brief over de opheffing van de Van Brienenoordschool in Rotterdam
Bekijk document gepubliceerd op
- Open.overheid.nl (gepubliceerd op 12-03-2024 | PDF)
-
31288;31289, nr. 1106 - Hoger Onderwijs-, Onderzoek- en Wetenschapsbeleid
Hoger Onderwijs-, Onderzoek- en Wetenschapsbeleid; Brief regering; Reactie op verzoek commissie over de brieven van de Visiegroep Buurtalen inzake sectorplannen en buurtalenonderwijs en over de uitvoering van de motie van het lid Krul c.s. over de middelen uit het sectorplan inzetten voor het versterken van de samenwerking bij de taalopleidingen aan de universiteiten (Kamerstuk 31288-1045)
Bekijk document gepubliceerd op
- Open.overheid.nl (gepubliceerd op 12-03-2024 | PDF)
-
Kamerbrief met reactie op amendementen Beckerman, Stultiens en Hertzberger op het wetsvoorstel Leeruitkomsten hoger onderwijs
Minister Dijkgraaf (OCW) reageert op het amendement van de Tweede Kamerleden Beckerman (SP) en Stultiens (GroenLinks-PvdA). Het amendement ging over het opnemen van een wettelijk evaluatiemoment binnen 2 jaar na invoering van het wetsvoorstel Leeruitkomsten hoger onderwijs. Daarnaast reageert hij op het herziene amendement van het Tweede Kamerlid Hertzberger (NSC). Het amendement gaat over de mogelijkheid voor instellingen om af te zien van het instellen van een propedeutische fase.