Zoekresultaten  1-50 van de 116 resultaten

Door u gekozen filters

Documentsoort: Rapportverwijder
Thema: Natuur en milieuverwijder
Thema: Informatievoorziening en ICTverwijder
Organisatie: Ministerie van Algemene Zakenverwijder
  • Campagne-effectonderzoek Life Events Ondernemers

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om ondernemers bewust te maken dat als er iets in het leven van de ondernemer verandert, ze checken of dit gevolgen heeft voor hun belastingen.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoek Aangifte inkomstenbelasting 2021

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne in maart en april 2022 om belastingplichtige particulieren en ondernemers volledig, juist en op tijd belastingaangifte te laten doen. Daarnaast richt de campagne zich dit jaar ook op jongeren met een vakantie- en/of bijbaan.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Jaarevaluatie campagnes Rijksoverheid 2021

    De Jaarevaluatie is een verantwoording aan de Tweede Kamer over de publiekscampagnes met een mediabudget van meer dan € 150.000 (inclusief btw) die de Rijksoverheid heeft gevoerd. Deze notitie geeft een overzicht van de mediabestedingen van deze campagnes in 2021.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Infographic Jaarevaluatie campagnes Rijksoverheid 2021

    Samenvatting van de cijfers uit de Jaarevaluatie campagnes Rijksoverheid 2021.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoek Van A naar Beter Hindercampagne

    Rapportage van het effectonderzoek naar de Hindercampagne. De hindercommunicatie-campagne heeft als doel automobilisten te informeren over grote (geplande) wegwerkzaamheden aan de snelweg. 

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoek Meldingsbereidheid Seksueel Geweld

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne in 2021 om de meldingsbereidheid door slachtoffers van seksueel geweld te verhogen.   

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoek Mantelzorg

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om mantelzorgers er bewust van te maken van dat de zorg die ze verlenen aan een naaste mantelzorg is, en hen aanzetten om ondersteuning te vragen als het voor hen te zwaar wordt.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoek Eerst checken dan bestellen

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om consumenten te waarschuwen voor de risico’s van online winkelen en vooraf  goed de aanbieder te checken voordat er besteld wordt.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoeken MONO - Campagne-effectonderzoek MONO voorjaar 2021

    Onderzoek naar de effecten van de campagne MONO. Doel van de campagne: het terugdringen van het aantal gewonden en dodelijke slachtoffers door afleiding in het verkeer.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoek Voorlopige Aanslag 2022

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om eraan bijdragen dat particulieren en ondernemers weten dat de Voorlopige Aanslag een schatting is op basis van hun situatie, controleren of deze gegevens kloppen, en belangrijke wijzigingen in hun situatie aan de Belastingdienst doorgeven.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Autonomie omtrent coronamaatregelen (februari 2022)

    Rapportage van kwalitatief onderzoek onder burgers en mensen met een maatschappelijke rol. Er is onderzocht welke mate van autonomie deze doelgroepen nodig denken te hebben om in de toekomst te kunnen leven met het coronavirus en welke rol men ziet voor de overheid.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Publiekscommunicatie over COVID-19 in de toekomst (januari 2022)

    Rapportage van kwalitatief onderzoek onder burgers en mensen met een maatschappelijke rol. Er is onderzocht hoe zij in de toekomst geïnformeerd willen worden over Covid, bezien vanuit verschillende scenario’s.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Rapportage effectonderzoek campagne Stop heling

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om de bekendheid van stopheling.nl en de app te vergroten bij mensen die (mogelijk) tweedehands producten kopen. Daardoor weten zij hoe ze heling tegen kunnen gaan (serienummer controleren). De campagne moet ervoor zorgen dat er minder handel in gestolen goederen is.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Rapportage effectonderzoek campagne Stop heling

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om de bekendheid van stopheling.nl en de app te vergroten bij mensen die (mogelijk) tweedehands producten kopen. Daardoor weten zij hoe ze heling tegen kunnen gaan (serienummer controleren). De campagne moet ervoor zorgen dat er minder handel in gestolen goederen is.

  • Campagne-effectonderzoek Seksuele gezondheid - wensen en grenzen

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om jongeren tussen de 17 en 24 jaar te motiveren tot het voeren van een gesprek met hun (seks)partner over seksuele wensen en grenzen, zodat zij dit als normaal gaan ervaren. De verschillende campagnes over seksuele gezondheid moeten ervoor zorgen dat er minder onbedoelde zwangerschappen en seksueel overdraagbare aandoeningen zijn.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoek Seksuele gezondheid - wensen en grenzen

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om jongeren tussen de 17 en 24 jaar te motiveren tot het voeren van een gesprek met hun (seks)partner over seksuele wensen en grenzen, zodat zij dit als normaal gaan ervaren. De verschillende campagnes over seksuele gezondheid moeten ervoor zorgen dat er minder onbedoelde zwangerschappen en seksueel overdraagbare aandoeningen zijn.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoek Horizontale privacy

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om het aantal horizontale privacyschendingen te verlagen. Het schenden van horizontale privacy is het ongevraagd online delen van (gevoelige) foto’s of video's van anderen.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoeken MONO - Digitaal toegankelijke managementsamenvatting MONO (voorjaar 2021)

    Onderzoek naar de effecten van de campagne MONO. Doel van de campagne: het terugdringen van het aantal gewonden en dodelijke slachtoffers door afleiding in het verkeer.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoeken MONO - Campagne-effectonderzoek MONO najaar 2021

    Onderzoek naar de effecten van de campagne MONO. Doel van de campagne: het terugdringen van het aantal gewonden en dodelijke slachtoffers door afleiding in het verkeer.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoeken MONO

    Onderzoek naar de effecten van de campagne MONO. Doel van de campagne: het terugdringen van het aantal gewonden en dodelijke slachtoffers door afleiding in het verkeer. Campagne-effectonderzoek MONO voorjaar 2021 (PDF | 24 pagina's | 1,2 MB) Digitaal toegankelijke managementsamenvatting MONO (voorjaar 2021) (PDF | 2 pagina's | 106 kB) Campagne-effectonderzoek MONO najaar 2021 (PDF | 24 pagina's | 1,9 MB)

  • Rapportage campagne-effectonderzoek Coronamelder-app (juni-juli)

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne in de zomer van 2021 om mensen te stimuleren om de CoronaMelder-app te downloaden en gebruiken, om zo de verspreiding van het coronavirus onder controle te houden.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Rapportage campagne-effectonderzoek Seksuele gezondheid - voorbehoedsmiddelen

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om jongeren kennis te laten maken met verschillende voorbehoedsmiddelen om zo onbeschermde seks te voorkomen. De verschillende campagnes over seksuele gezondheid moeten ervoor zorgen dat er minder onbedoelde zwangerschappen en seksueel overdraagbare aandoeningen zijn.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Rapportage campagne-effectonderzoek Seksuele gezondheid - voorbehoedsmiddelen - Rapportage campagne-effectonderzoek Seksuele gezondheid

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om jongeren kennis te laten maken met verschillende voorbehoedsmiddelen om zo onbeschermde seks te voorkomen. De verschillende campagnes over seksuele gezondheid moeten ervoor zorgen dat er minder onbedoelde zwangerschappen en seksueel overdraagbare aandoeningen zijn.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoek Armoede en schulden

    Het doel van deze campagne was om doelgroepen aan te sporen om op tijd in actie te komen en de eerste stap te zetten door de test te doen op geldfit.nl.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoek Armoede en schulden - Digitaal toegankelijke managementsamenvatting - Armoede en schulden - (februari-maart 2022)

    Het doel van deze campagne was om doelgroepen aan te sporen om op tijd in actie te komen en de eerste stap te zetten door de test te doen op geldfit.nl.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoek Armoede en schulden

    Het doel van deze campagne was om doelgroepen aan te sporen om op tijd in actie te komen en de eerste stap te zetten door de test te doen op geldfit.nl.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoek Armoede en schulden

    Het doel van deze campagne was om doelgroepen aan te sporen om op tijd in actie te komen en de eerste stap te zetten door de test te doen op geldfit.nl. Campagne-effectonderzoek Armoede en schulden (februari-maart) (PDF | 33 pagina's | 1,7 MB) Digitaal toegankelijke managementsamenvatting - Armoede en schulden - (februari-maart 2022) (PDF | 2 pagina's | 109 kB) Campagne-effectonderzoek - Armoede en schulden - (september-oktober 2021) (PDF | 31 pagina's | 1,4 MB) Digitaal toegankelijke managementsamenvatting - Armoede en schulden - (september-oktober 2021) (PDF | 2 pagina's | 109 kB)

  • Campagne-effectonderzoek Armoede en schulden

    Het doel van deze campagne was om doelgroepen aan te sporen om op tijd in actie te komen en de eerste stap te zetten door de test te doen op geldfit.nl.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Rapportage effectonderzoek campagne Stop heling

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om de bekendheid van stopheling.nl en de app te vergroten bij mensen die (mogelijk) tweedehands producten kopen. Daardoor weten zij hoe ze heling tegen kunnen gaan (serienummer controleren). De campagne moet ervoor zorgen dat er minder handel in gestolen goederen is.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoek Seksuele gezondheid - wensen en grenzen

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om jongeren tussen de 17 en 24 jaar te motiveren tot het voeren van een gesprek met hun (seks)partner over seksuele wensen en grenzen, zodat zij dit als normaal gaan ervaren. De verschillende campagnes over seksuele gezondheid moeten ervoor zorgen dat er minder onbedoelde zwangerschappen en seksueel overdraagbare aandoeningen zijn.

  • Campagne-effectonderzoek over het nieuwe Donorregister - Samenvatting

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om mensen te informeren over het nieuwe Donorregister.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoek 4 en 5 mei - Campagne-effectonderzoek

    Rapport van het effectonderzoek naar de campagne '4 en 5 mei' in 2021. De campagne “Geef vrijheid door” loopt al een groot aantal jaren. Met de campagne wil het Nationaal Comité 4 en 5 mei bereiken dat algemeen publiek betrokken is bij herdenken (Nationale Herdenking op 4 mei) en vieren (Nationale Viering Bevrijding op 5 mei) en zich bewust is van de vrijheid waarin we nu leven versus de onvrijheid tijdens de Tweede Wereldoorlog. In 2021 werd, net als in 2020, een aangepaste coronaproof 4 en 5 mei campagne ontwikkeld. Het doel hiervan was om awareness te creëren dat 4 en 5 mei eraan kwam, maar ook om handelingsperspectieven te bieden aan het brede publiek om op eigen wijze invulling te geven aan deze belangrijke dagen.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoek 4 en 5 mei

    Rapport van het effectonderzoek naar de campagne '4 en 5 mei' in 2021. De campagne “Geef vrijheid door” loopt al een groot aantal jaren. Met de campagne wil het Nationaal Comité 4 en 5 mei bereiken dat algemeen publiek betrokken is bij herdenken (Nationale Herdenking op 4 mei) en vieren (Nationale Viering Bevrijding op 5 mei) en zich bewust is van de vrijheid waarin we nu leven versus de onvrijheid tijdens de Tweede Wereldoorlog. In 2021 werd, net als in 2020, een aangepaste coronaproof 4 en 5 mei campagne ontwikkeld. Het doel hiervan was om awareness te creëren dat 4 en 5 mei eraan kwam, maar ook om handelingsperspectieven te bieden aan het brede publiek om op eigen wijze invulling te geven aan deze belangrijke dagen. Campagne-effectonderzoek (PDF | 31 pagina's | 1,8 MB) Digitaal toegankelijke managementsamenvatting (PDF | 2 pagina's | 113 kB)

  • Afbakeningsdocument hotspot COVID-19 ministerie van Algemene Zaken

    Beschrijving van betrokken onderdelen en werkprocessen binnen het ministerie van Algemene Zaken rond de COVID-19-crisis.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoek Tweede Kamerverkiezing 2021 - Digitaal toegankelijke managementsamenvatting Tweede Kamerverkiezingen

    Rapport van het effectonderzoek naar de campagne Tweede Kamerverkiezing 2021. Het doel van deze campagne was het zorgen voor een ordelijk/soepel verloop van de Tweede Kamerverkiezing in coronatijd en het informeren over de maatregelen die de overheid nam om het stemmen in coronatijd mogelijk te maken.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoek Tweede Kamerverkiezing 2021 - rapportage campagne-effectonderzoek tweede kamerverkiezing.pdf

    Rapport van het effectonderzoek naar de campagne Tweede Kamerverkiezing 2021. Het doel van deze campagne was het zorgen voor een ordelijk/soepel verloop van de Tweede Kamerverkiezing in coronatijd en het informeren over de maatregelen die de overheid nam om het stemmen in coronatijd mogelijk te maken.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Rapportage campagne-effectonderzoek Coronamelder-app (juni-juli)

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne in de zomer van 2021 om mensen te stimuleren om de CoronaMelder-app te downloaden en gebruiken, om zo de verspreiding van het coronavirus onder controle te houden.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Rapportage campagne-effectonderzoek Coronamelder-app (juni-juli)

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne in de zomer van 2021 om mensen te stimuleren om de CoronaMelder-app te downloaden en gebruiken, om zo de verspreiding van het coronavirus onder controle te houden.

  • Rapportage campagne-effectonderzoek Seksuele gezondheid - voorbehoedsmiddelen

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om jongeren kennis te laten maken met verschillende voorbehoedsmiddelen om zo onbeschermde seks te voorkomen. De verschillende campagnes over seksuele gezondheid moeten ervoor zorgen dat er minder onbedoelde zwangerschappen en seksueel overdraagbare aandoeningen zijn.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Rapportage campagne-effectonderzoek Seksuele gezondheid - voorbehoedsmiddelen

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om jongeren kennis te laten maken met verschillende voorbehoedsmiddelen om zo onbeschermde seks te voorkomen. De verschillende campagnes over seksuele gezondheid moeten ervoor zorgen dat er minder onbedoelde zwangerschappen en seksueel overdraagbare aandoeningen zijn.

  • Rapportage campagne-effectonderzoek Wijs op reis

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne in de zomer van 2021 om mensen te stimuleren om voor vertrek en tijdens hun reis de reisadviezen te raadplegen. En om mensen aan te moedigen om de CoronaCheck-app en de Reizen-app te downloaden.

  • Rapportage campagne-effectonderzoek Wijs op reis

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne in de zomer van 2021 om mensen te stimuleren om voor vertrek en tijdens hun reis de reisadviezen te raadplegen. En om mensen aan te moedigen om de CoronaCheck-app en de Reizen-app te downloaden.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Rapportage campagne-effectonderzoek Wijs op reis

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne in de zomer van 2021 om mensen te stimuleren om voor vertrek en tijdens hun reis de reisadviezen te raadplegen. En om mensen aan te moedigen om de CoronaCheck-app en de Reizen-app te downloaden.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Rapportage campagne-effectonderzoek 'Maatschappelijke diensttijd'

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne in 2020 om de intentie van jongeren, tussenpersonen en organisaties om mee te doen met maatschappelijke diensttijd (MDT) te stimuleren, en het daarop volgende gewenste doelbewuste gedrag. Rapportage campagne-effectonderzoek 'Maatschappelijke diensttijd' (PDF | 21 pagina's | 1,2 MB)

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoek over het nieuwe Donorregister

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om mensen te informeren over het nieuwe Donorregister. Campagne-effectonderzoek (PDF | 25 pagina's | 1,2 MB) Samenvatting (PDF | 2 pagina's | 109 kB)

  • Campagne-effectonderzoek over het nieuwe Donorregister

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om mensen te informeren over het nieuwe Donorregister.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoek over het nieuwe Donorregister - Campagne-effectonderzoek

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om mensen te informeren over het nieuwe Donorregister.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Rapportage Campagne-effectmonitor 'Alleen Samen', 2 december 2020

    Rapport over de effecten van de publiekscampagne ‘Alleen Samen'. Het rapport beschrijft in welke mate mensen zich aan de coronamaatregelen houden en de mogelijke redenen hiervoor. Het rapport bevat de trends in gedrag en houding tegenover de maatregelen sinds maart 2020. De samenvatting beschrijft de veranderingen tussen de meting van van 29 oktober t/m 1 november 2020 en 26 t/m 29 november 2020.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoek 4 en 5 mei - Digitaal toegankelijke managementsamenvatting

    Rapport van het effectonderzoek naar de campagne '4 en 5 mei' in 2021. De campagne “Geef vrijheid door” loopt al een groot aantal jaren. Met de campagne wil het Nationaal Comité 4 en 5 mei bereiken dat algemeen publiek betrokken is bij herdenken (Nationale Herdenking op 4 mei) en vieren (Nationale Viering Bevrijding op 5 mei) en zich bewust is van de vrijheid waarin we nu leven versus de onvrijheid tijdens de Tweede Wereldoorlog. In 2021 werd, net als in 2020, een aangepaste coronaproof 4 en 5 mei campagne ontwikkeld. Het doel hiervan was om awareness te creëren dat 4 en 5 mei eraan kwam, maar ook om handelingsperspectieven te bieden aan het brede publiek om op eigen wijze invulling te geven aan deze belangrijke dagen.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Rapportage Campagne-effectmonitor 'Alleen Samen', 4 november 2020

    Rapport over de effecten van de publiekscampagne ‘Alleen Samen'. Het rapport beschrijft in welke mate mensen zich aan de coronamaatregelen houden en de mogelijke redenen hiervoor. Het rapport bevat de trends in gedrag en houding tegenover de maatregelen sinds maart 2020. De samenvatting beschrijft de veranderingen tussen de meting van 1 t/m 4 oktober 2020 en 29 oktober t/m 1 november 2020.

    Bekijk document gepubliceerd op