Zoekresultaten  1-10 van de 116 resultaten

Door u gekozen filters

Documentsoort: Rapportverwijder
Thema: Natuur en milieuverwijder
Thema: Informatievoorziening en ICTverwijder
Organisatie: Ministerie van Algemene Zakenverwijder
  • Campagne-effectonderzoek Life Events Ondernemers

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om ondernemers bewust te maken dat als er iets in het leven van de ondernemer verandert, ze checken of dit gevolgen heeft voor hun belastingen.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoek Aangifte inkomstenbelasting 2021

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne in maart en april 2022 om belastingplichtige particulieren en ondernemers volledig, juist en op tijd belastingaangifte te laten doen. Daarnaast richt de campagne zich dit jaar ook op jongeren met een vakantie- en/of bijbaan.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Jaarevaluatie campagnes Rijksoverheid 2021

    De Jaarevaluatie is een verantwoording aan de Tweede Kamer over de publiekscampagnes met een mediabudget van meer dan € 150.000 (inclusief btw) die de Rijksoverheid heeft gevoerd. Deze notitie geeft een overzicht van de mediabestedingen van deze campagnes in 2021.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Infographic Jaarevaluatie campagnes Rijksoverheid 2021

    Samenvatting van de cijfers uit de Jaarevaluatie campagnes Rijksoverheid 2021.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoek Van A naar Beter Hindercampagne

    Rapportage van het effectonderzoek naar de Hindercampagne. De hindercommunicatie-campagne heeft als doel automobilisten te informeren over grote (geplande) wegwerkzaamheden aan de snelweg. 

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoek Meldingsbereidheid Seksueel Geweld

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne in 2021 om de meldingsbereidheid door slachtoffers van seksueel geweld te verhogen.   

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoek Mantelzorg

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om mantelzorgers er bewust van te maken van dat de zorg die ze verlenen aan een naaste mantelzorg is, en hen aanzetten om ondersteuning te vragen als het voor hen te zwaar wordt.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoek Voorlopige Aanslag 2022

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om eraan bijdragen dat particulieren en ondernemers weten dat de Voorlopige Aanslag een schatting is op basis van hun situatie, controleren of deze gegevens kloppen, en belangrijke wijzigingen in hun situatie aan de Belastingdienst doorgeven.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Campagne-effectonderzoek Eerst checken dan bestellen

    Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om consumenten te waarschuwen voor de risico’s van online winkelen en vooraf  goed de aanbieder te checken voordat er besteld wordt.

    Bekijk document gepubliceerd op

  • Autonomie omtrent coronamaatregelen (februari 2022)

    Rapportage van kwalitatief onderzoek onder burgers en mensen met een maatschappelijke rol. Er is onderzocht welke mate van autonomie deze doelgroepen nodig denken te hebben om in de toekomst te kunnen leven met het coronavirus en welke rol men ziet voor de overheid.

    Bekijk document gepubliceerd op