Zoekresultaten 1-10 van de 18 resultaten
-
Kamerbrief over beleidslijnen Leven Lang Ontwikkelen
Minister Van Gennip (SZW) en minister Wiersma (Primair en Voortgezet Onderwijs) informeren de Tweede Kamer over de beleidslijnen Leven Lang Ontwikkelen (LLO).
Bekijk document gepubliceerd op
- Open.overheid.nl (gepubliceerd op 23-09-2022 | PDF)
-
4e beslisnota bij Kamerbrief over beleidslijnen Leven Lang Ontwikkelen
4e beslisnota bij Kamerbrief over de beleidslijnen Leven Lang Ontwikkelen. In een beslisnota staat achtergrondinformatie die bewindspersonen gebruiken bij de besluitvorming over een Kamerstuk.
Bekijk document gepubliceerd op
- Open.overheid.nl (gepubliceerd op 23-09-2022 | PDF)
-
3e beslisnota bij Kamerbrief over beleidslijnen Leven Lang Ontwikkelen
3e beslisnota bij Kamerbrief over de beleidslijnen Leven Lang Ontwikkelen. In een beslisnota staat achtergrondinformatie die bewindspersonen gebruiken bij de besluitvorming over een Kamerstuk.
Bekijk document gepubliceerd op
- Open.overheid.nl (gepubliceerd op 23-09-2022 | PDF)
-
2e beslisnota bij Kamerbrief over beleidslijnen Leven Lang Ontwikkelen
2e beslisnota bij Kamerbrief over de beleidslijnen Leven Lang Ontwikkelen. In een beslisnota staat achtergrondinformatie die bewindspersonen gebruiken bij de besluitvorming over een Kamerstuk.
Bekijk document gepubliceerd op
- Open.overheid.nl (gepubliceerd op 23-09-2022 | PDF)
-
1e beslisnota bij Kamerbrief over beleidslijnen Leven Lang Ontwikkelen
1e beslisnota bij Kamerbrief over de beleidslijnen Leven Lang Ontwikkelen. In een beslisnota staat achtergrondinformatie die bewindspersonen gebruiken bij de besluitvorming over een Kamerstuk.
Bekijk document gepubliceerd op
- Open.overheid.nl (gepubliceerd op 23-09-2022 | PDF)
-
Verkenning naar het Nederlandse onderwijslab artificiële intelligentie
Deze verkenning naar een Onderwijslab Artificiële Intelligentie maakt onderdeel uit van het voorstel 'Transitie naar innovatief en toekomstgericht onderwijs'. Doel van het onderzoek is om de haalbaarheid van een onderwijslab te verkennen en op welke wijze een dergelijk lab is vorm te geven.
Bekijk document gepubliceerd op
- Open.overheid.nl (gepubliceerd op 09-04-2021 | PDF)
-
Onderzoek ontwikkeling trendmatig prognosemodel instroom internationaal onderwijs - Rapport
De Taskforce Internationaal Onderwijs heeft de ministeries van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW) en Economische Zaken en Klimaat (EZK) geadviseerd een prognosemodel instroom internationaal onderwijs te ontwikkelen. EZK heeft Decisio en Rebel gevraagd dit model te bouwen. De onderzoekers hebben een trendmatig prognosemodel ontwikkeld, waarmee per regio de instroom in het internationaal onderwijs kan worden voorspeld.
Bekijk document gepubliceerd op
- Open.overheid.nl (gepubliceerd op 12-07-2019 | PDF)
-
Kamerbrief over actieplan Taskforce Internationaal Onderwijs
Minister Wiebes (EZK) en minister Slob (Basis- en Voortgezet Onderwijs en Media) informeren de Tweede Kamer over de voortgang van het actieplan Taskforce Internationaal Onderwijs. Kamerbrief over actieplan Taskforce Internationaal Onderwijs (PDF | 5 pagina's | 145 kB)
-
Onderzoek ontwikkeling trendmatig prognosemodel instroom internationaal onderwijs - Model trendmatige prognoses doelgroep internationaal onderwijs - mei 2019.ods
De Taskforce Internationaal Onderwijs heeft de ministeries van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW) en Economische Zaken en Klimaat (EZK) geadviseerd een prognosemodel instroom internationaal onderwijs te ontwikkelen. EZK heeft Decisio en Rebel gevraagd dit model te bouwen. De onderzoekers hebben een trendmatig prognosemodel ontwikkeld, waarmee per regio de instroom in het internationaal onderwijs kan worden voorspeld.
-
Onderzoek ontwikkeling trendmatig prognosemodel instroom internationaal onderwijs
De Taskforce Internationaal Onderwijs heeft de ministeries van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW) en Economische Zaken en Klimaat (EZK) geadviseerd een prognosemodel instroom internationaal onderwijs te ontwikkelen. EZK heeft Decisio en Rebel gevraagd dit model te bouwen. De onderzoekers hebben een trendmatig prognosemodel ontwikkeld, waarmee per regio de instroom in het internationaal onderwijs kan worden voorspeld.